vineri, 23 ianuarie 2009

Dor de ...





Dor = Dorinţă puternică de a vedea sau de a revedea pe cineva sau ceva drag, de a reveni la o îndeletnicire preferată; nostalgie



Aceasta melodie ma duce de fiecare data cu gandul la un bun "amic" din Norvegia care era innebunit dupa hainele din New Yorker (magazin din Budapesta :D ... si nu numai). Iar astazi auzind-o la radio inevitabil m-am gandit la el ... si uite asa mi-au zburat gandurile si mai departe, o vara superba intr-un loc splendid ...



Si uitasem cat de bine a fost ACOLO si cat de mult imi lipseste locul, lumea, magazinele (sunt fata, e normal sa ma gandesc si la SHOPPING)...



si mi-a venit o idee dragutza, ce ar fi daca dupa sesiune as face o mica plimbare pana acolo?



Oricum mai am niste treburi de rezolvat pe acolo ... dar ar fi dragutz sa revad locuri si persoana dragi :)
Anyone want to join me?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...