miercuri, 21 ianuarie 2009

Fiecare cu ce-l doare ...

Tu esti ACASA si esti deprimat de sesiune ... eu vreau acasa, avand un puternic sentiment de nostalgie ... intotdeauna sunt asa cand sunt stresata, iar sesiunea este o perioada propice stresului ;))

Dar daca tot vorbeam de nostalgie, iata 2 poezii pe aceeasi tema, din epoci diferite :P

THEN
Nostalgie
de Mihai Leonte

Stau ore-ntregi şi mă gândesc
La tine, la chipul tău fermecător,
De la gânduri mereu mă hrănesc,
Hrana necesară unui visător.

Aş vrea să fiu pictor, compozitor, poet
Să te pot prinde în diverse ipostaze
Într-un stil cât de concret
Aureolată de mii şi mii de raze.

Nu găsesc declaraţii, cuvinte potrivite
Pentru ca tu să fi mai fericită,
Am lăsat în urmă multe flori strivite
Şi am venit spre tine cu inima topită.

Nu găsesc în univers, pe pământ,
Cu cine să te-asemăn mai bine,
Nu găsesc cel mai frumos cuvânt
Care să-l rostesc pentru tine.

Caut versul cel mai frumos
Să-l aştern pe acest caiet,
Caut ritmul cel mai melodios
Să ţi-l transmit în mod direct.

Nu ştiu ce aş putea să-ţi dăruiesc…
Să simt că tu eşti tot ce-i mai înalt,
Că într-adevăr în suflet te iubesc
Da, nu sunt cuvinte spuse în neant.


NOW
Nostalgie
de Florin Hulubei

un soare de graffiti
străjuieşte şi azi aleea
care duce spre blocul tău

cîndva mâncam vafe
în uşa neagră a cinematografului
acolo am văzut pentru prima oară:
spaima lua forma unor păsări alb-negre

îţi serbezi din când în când
ziua de naştere, ziua nunţii, ziua plecării
păstrezi fotografii galbene
în liceu te lăudai că ai polaroid
făceai fotografii pereţilor
spuneai că ascund o întreagă istorie

un copil muşcă dintr-un snickers
mâna ta pe creştetul lui blond
îmi furnică pielea


Ambele ma duc cu gandul la copilarie ... la cum stateam mai mult pe la bunici cand eram mica, si ma trezeam la 7 ascultand stirile de la radio (radio romania actualitati ... ora exacta ... tic, tic ,tic ... a fost ora 7 ... enervante mai erau ticaielile:P ) ... pe atunci eram la curent cu toate problemele politice, pe cand acum ...
De asemenea imi amintesc cum trageam chiulul de la invatat (de cand ma stiu fac asta ... si acest post este un motiv INTEMEIAT:D) prin orice chip posibil... ba vedeam dungulite pe caiet, ba imi era somn, imi era rau, cateodata deveneam si depresiva cand venea vorba de invatat, sau aveam de urmarit cine stie ce film "interesant" (telenovelele lu' bunica) ... in schimb recuperam noaptea, daca consideram ca este cazul sa citesc macar o data lectia :P

Si ca e vorba de copilarie ... iata o secventa din primul film de desen animat la care am plans in hohote ...



Spor la invatat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...