vineri, 16 ianuarie 2009

Liceu ...

Lupta cu ghemuri de hartie
de zeusxp

Ma sufla-un vant pe la ureche,
Ce vrea ca sa tresar,
Ma uit in fata… nu-mi pot crede:
Franceza?! Stiu un car.

E toata lumea concentrata,
Vai! Aud un tzantzar…
E chiar mai rau ca in armata;
Mai bine joc un zar.

Caci pana si Bogdan Ilusca
A scris pe un caiet,
E francezar ca o naluca,
Iar eu sunt doar un biet.

Imi cade-o bomba chiar din spate,
Imi da cu piatra-n cap,
Mai bine-asa decat la mate
Unde chiar ca nu scap.

Asa e ora de franceza,
In vremurile bune,
Este o ora la amiaza…
Maine plecam in lume.


Azi am fost in vizita la un liceu de aici, din Timisoara, lucru care m-a facut sa imi amintesc de dulcii ani pentrecuti in liceu ... de dragii colegi, de nenumaratele "chiuleli" de la ore ;)), dar si de prima dragoste din liceu ...
Mi-am amintit cum stateam si noi pe hol cand se suna, asteptand "in liniste" profesorii, mi-am amintit de poezia pe care ne-o spunea domnul profesor de matematica in clasa a 9-a:
Caprita din 9A,
Nu mai sta pe coridor
Ca te bat de te omor!/

Ce vremuri ...
Imi amintesc cum copiam cu colega de banca la geografie in special, cum statea dupa ore sa jucam carti ... cum in clasa a 9-a jucam elastic in sala de clasa, noi fetele, normal ... si cat puteam sa ne amuzam ...
Acum parca nu mai e la fel, am crescut, avem alte responsabilitati, probleme ... sincer nici nu ma mai simt naiva, cum eram in liceu, cand credeam in purcelusi cu aripioare care zboara pe la geamuri :P


Bine spun cei batrani ca cei mai frumosi sunt anii de liceu, dar cand esti liceean abia astepti sa pleci la facultate, sa dai de independenta deplina, sa "cresti mare" ...
Nu ma plang de viata de studenta, dar ma gandesc ca imediat se termina si asta si ce urmeaza?
Job, familie ... RESPONSABILITATI!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...