vineri, 30 ianuarie 2009

London, by night



Ai fost vreodata in Londra?
Eu nu, dar mi-ar placea sa o vizitez candva ... pentru ca am auzit ca e splendida ...
Asta vara am intalnit doua englezoaice, surori, studente, care plecasera "back-packing" prin Europa.
Eu le-am cunoscut la Budapesta, prin in termediul unor amici argentinieni :P si mi-a placut de ele, foarte nonconformiste :) Imi pare rau totusi ca nu am avut inspiratia de a face schimb de e-mail-uri cu ele ... to keep in touch :(



Peste aceste poze am dat, as usual, pe BoingBoing, unde altundeva :)



Sunt poze facute Londrei de sus, noaptea ...



Si arata frumusetea nocturna a orasului... sincer nu seamana cu imaginea pe care mi-o facusem despre ea ... incetosata si conservatoare (defapt fetele mi-au aratat ca englezii, tinerii cel putin, nu sunt asa).



Toate aceste poze au fost facute de Jason Hawkes si aici puteti gasi toate pozele (sunt vreo 20+).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...