luni, 19 ianuarie 2009

Povestea celor 3 purcelusi ... de la poli



In primul rand vreau sa-i urez bun venit co-autorului acestui blog: WELCOME, little piglet!



And now, back to bussines!
Povestea urmatoare a fost "scrisa" de noul membru al grupului :P, insa din motive ... (sincer nici eu nu stiu de care) ajung eu sa o public pentru ca povestea "e proasta si fara logica ... e perfecta" .

Erau odata trei purcelusi si vine marele bagabont lupu si le zice:
- Bai, tz'ai dreq de casatzi de la poli. Eu vreau sa fiu cel mai jmeker cocalar din cartier. Fiecare imi face cate o casa...care o face al mai shucar dintre ale mai jmenare.. castiga sa-mi spele curu dupa ce ma cac.
Cei 3 purcelusi, tocilaru, pupincuristu si ratanu(zis si razvratitu), se gandira bine. A 2-a zi..tocilaru facu o casa din hartie... era un curs de Vladutiu.
Lupu trase o flegma si se darama.
Pupincuristu facu o casa din coperta de carte de la biblioteca... lupu sufla pe ea de doua ori si cazu...
ratanu, razvratit cum era... isi facu o casa din BCA.
Lupul incerca sa sufle, sa scuipe pe ea ca sa se darame, dar fara reusita.
Ratanu iesi din casa si ii zise :
- Trebuia sa aplici chain of responsibility, bai prostule!


In speranta ca va placut va spun si noapte buna, ca e cam tarziu :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...