marți, 19 mai 2009

Fat Frumos EXISTA ... eu il am

Fetele inca din copilaria se gandesc la momentul in care un Fat Frumos vine pe un cal alb si le cere mana, dar in ziua de azi e tot mai greu de gasit ... cresti si iti dai seama ca nu e totul asa de frumos ca in basme, caci la televizor vezi doar zmei cu sapte capete si balauri ...

Totusi, eu am reusit sa-mi gasesc printul ... dupa lungi asteptari (nu pot spune ca l-am cautat) l-am intalnit pe Fat Frumos! Dar nu a fost dragoste la prima vedere, ci a fost dragoste la prima imbratisare. O imbratisare nevinovata, pentru o poza, pentru o amintire de la prima mea iesire cu colegii de lucru. Cine stia ca acea poza va duce la o dragoste asa de dulce si patimasa ?

Dar nu a fost totul atat de simplu pe cat pare. Calitatile lui Fat Frumos au fost supuse la grele incercari.
Prima si cea mai grea incercare a fost cea a rabdarii, deoarece copil aiurit ce sunt, nu stiam daca sentimentele nutrite erau sincere sau doar un simplu capriciu ... Mi-a trebuit ceva timp pana sa ma decid ca vreau sa risc, desi il riscam pe El!
Dar acum ma bucur nespus ca am riscat!
Si asa, dupa priviri galese, zambete discrete si limbi scoase pe ascuns, am ajuns sa formam un cuplu.
Insa partea grea nu trecuse... timp de doua saptamani Fat Frumos a fost tinut inca in suspans, deoarece imi lasasem o portita de iesire in caz de « incendiu ».
Norocul lui Fat Frumos ca a fost trimis peste mari si tari la Imparatul Ros, ca timp de o saptamana doar « porumbeii » calatori ne-au unit, pentru ca, ochii care nu se vad, nu se uita, ci LI SE DUCE DORUL !

Asa am ajuns ca, dupa acea saptamana, sa ma simt Ileana Cosinzeana, cositele inca sunt in crestere, indragostita lulea de EL, Fat Frumos !
In scurt timp, m-a luat la palat, ca sa-i fiu domnita... iar acum, ingenunchiind, cu un suspin usor (spatele dureros e de vina), imi pune inelul pe deget, facandu-ma oficial LOGODNICA lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...