miercuri, 13 mai 2009

the playlist game


Am primit leapsa de la Dy asa ca azi ne jucam "the playlist game". Regulile sunt relativ simple:
1) Pui toata muzica in player, pe shuffle
2) Pentru fiecare intrebare dai un forward
3) Ca raspuns treci numele artistului si numele melodiei
4) Dai leapsa mai departe la inca 3 :D

Asa am facut si eu, desi trebuie sa mentionez ca nu este muzica mea ... dar vreau sa imi "fac datoria" si nu o sa apuc un shuffle cat de curand pe compul meu :P

Uite ce am obtinut:
1. Cum te simti azi?
Julio Iglesias feat Luciano - Dios Amigos

2. Vei ajunge departe in viata?
You Know Who - Guantanamera

3. Cum te vad prietenii tai?
Hara - Nu-mi Pasa

4. Te vei casatori vreodata?
Pavel Stratan - Tata

5. Care e tema preferata a celui mai bun prieten?
Nivea feat Akon - Nobody (don't matter mix)

6. Care e povestea vietii tale?
Backstreet Boys - Incomplete

7. Cum era in liceu?
Michael Bolton - All To Love

8. Cum poti avansa in viata
Justin Timberlake - Like I Love You

9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
Compact -Sa Te Gandesti La Mine

10. Ce se preconizeaza pentru weekend?
Vama Veche - Curva Regimentului

11. Ce cantec te descrie cel mai bine?
Black Sabath - Sweet Leaf

12. Dar pe bunicii tai?
The Pussycat Dolls - Stick With You

13. Cum iti merge in viata?
Frankie Valli & The Four Seasons - Big Girls Don't Cry

14. Ce melodie iti va canta la inmormantare?
Impact - Te Iubesc

15. Cum te vede restul lumii?
Parazitii feat Anonim - Extrema Zilei

16. Vei avea o viata fericita?
Eric Clapton - Change The World

17. Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?
Ruff Ryders - World War III

18. Sunt persoane care te doresc in secret?
Kansas - Dust In The Wind

19. Cum sa ma fericesc singur?
Enigma -Turn Around

20. Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
Bryan Adams - Do I Have To Say The Words


Mai departe dau leapsa la Bya, Stix si ... Mitzi .
Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...