vineri, 29 ianuarie 2010

Oare chiar am crescut ?



Ieri, printre sesiunile de corectare a documentelor dragului si scumpului meu sot (work stuff), ne-am apucat sa ne trimitem "numaratori" folosite in copilarie, cum ar fii :

- De-ge-tel!
Codita de purcel!
Ma suii in copacel
Si gasii un biletel.
Iar pe biletel scria:
Iesi afara dumneata!

-Pe o bara
Se c*ca o cioara
cra, cra, cra,
Drept in gura ta!

-Din oceanul pacific
A iesit un peste mic
Si pe coada lui scria
Iesi afara dumneata

-M-a trimis mama si tata
Sa ghicesc unde e piatra,
Pietricica ce-ai asuns
Este-n mana aceasta!

-Intr-o farmacie
Sta un porc si scrie
A, B, C
Iesi afara porcule!

-La popa in poarta
E-o pisica moarta,
Cine-o rade si-o vorbi
S-o manance coapta,
Cu marar, cu patrunjel,
Cu untura de catel.

... (lista e foarte lunga) ...

Aceste "numaratori" mi-au adus aminte de cum jucam Giami in fata blocului (la bunica) cu tot felu' de cutii aduse de prin casa (cele mai bune erau alea de cafea!).
Sau Flori, Fete la masa de tenis din spatele blocului meu, sau De-a v-ati ascunselea si ne ascundeam peste tot, inclusiv in scarile de bloc pe la cine stie ce etaj.
Ce frumos era!
Insa, jocul copilariei pe care l-am jucat cel mai recent (recent as in 6 ani ;)) ) a fost Elastic ... you know, fete topaind elastic ... asta se intampla prin clasa a 10-a ... toate aveam papucii de sport in clasa asa ca profitam de ocazie si jucam elastic in fata clasei.
Dupa, am descoperit jocul de carti (UNO si Una Doua = Cruce). De atunci totul s-a schimbat: preferam sa stam la scoala cand ne lasau profesorii acasa doar ca sa terminam campionatu' ... sau jucam in timpul orelor (cand se putea ...) ... ce vremuri!



Acum am mai ramas doar cu jocurile de pe Facebook si cu desenele animate!
Si ca tot vorbim de desene animate, aseara am observat o chestie care m-a bucurat enorm : CartoonNetwork nu mai are desenele dublate in limba ramana!!! Ce bine!!! Chiar era enervant cu desenele dublate ca aveau traduceri anapoda si aveau un numar limitat de voci si nu toate se potriveau cu personajele! Dar asa ... parca imi vine sa o las mai moale cu Disney Channel (desi sunt niste desene care ne plac si acolo: Phineas & Furb, Kid vs. Kat ...) :D.



Cine s-ar gandi ca eu, femeie maritata, stau si ma uit la desene in fiecare zi, si ca al meu barbat se joaca toata ziua pe Play Station sau pe comp si cand nu se joaca se uita cu mine la desene ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...