sâmbătă, 13 februarie 2010

Valentini si Valentine

Peste jumatate de ora este 14 Februarie a.k.a. Sfantul Valentin sau ziua indragostitilor imprumutata bla bla bla...
Nu vreau sa fac teoria zilelor imprumutate de la altii, doar vreau sa ma bucur de ea alaturi de persoana draga mie, intrucat nu pot exista destule zile pentru a sarbatorii dragostea!!!!
Si ca tot se fac cadouri si felicitari m-am gandit sa-i fac si eu o felicitare care sa reflecte dragostea mea pentru el (trebuie sa mentionez ca este primul Sf. Valentin impreuna :D ). M-am chinuit putin, recunosc, dar a iesit ceva dragutz :)



Cam asa arata felicitarea, dar cel mai mult imi place poezioara din interior :

Barbatul meu cu ochiii dulci,
Incotro din nou te-ai dus?
Esti la printer, la tigară,
Sau ai dat fuga la babă…
Dupa pepsi si tigări?

Eu te astept, chiar iti simt lipsa,
Unde esti barbatul meu?
Vreau sa iti ating gurita
Nu mai pot! Mi-e greu!
Mi-e greu!

Uraaa! In sfarsit te vad!
Cum vii mandru de la printer…
De unde stiu? Teancul de foi
A dezlegat secretul.

Stau si admir a ta burtica,
Ce tot creste si tot creste,
Si a ta gurita rozalina
Ce nu se mai opreste,
Dar ziua-mi indulceste!

Si langa mine cand ajungi,
O limba mare-mi scoti,
Si-apoi inca ceva indrugi,
Nu inteleg chiar tot..

Dar un te iubesc am prins
Intre-a tale cuvinte
Si un te iubesc imens
Imi vine mie-n minte,
Da ti-l spun in scris!
Te iubesc!!!!


Mi-a trebuit vreo jumatate de ora sa o scriu ;)) Pe langa asta i-am facut un mouse pad personalizat cu o poza de-asta vara de la mare:) Important e ca s-a bucurat enorm de amandoua (m-a mirosit ca ascund ceva de cand a intrat in casa, asa ca nu am avut de ales si a trebuit sa i le dau :D )

Happy Valentines Day!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...