duminică, 14 februarie 2010

Valentini si Valentine II



Dupa ce eu m-am dat de gol cu cadoul inainte de termen a venit si “the day”, adica ziua indragostitilor:x si a venit si randul meu sa-mi primesc cadoul :)

Cum al meu iubit nu se prea pricepe la facut cadouri (si nici nu are timp sa scape la cumparat de cadouri singur:D), el vine cu ideea si eu imi aleg ceea ce-mi place din “tema propusa”. De aceasta data a vrut sa-mi ia o carte asa ca am ajuns in mall (locul in care gasesti orice iti doresti, mai ales de cand au deschis si Auchan-ul nu am mai calcat in alt hipermarket ) la Carturesti in cautarea cartii dorite … dupa multe rasfoiri am ramas la “Ring” volumul 1 si 2 :D … abia astept sa ma apuc sa le citesc intrucat am vazut filmele (“The Ring” 1 si 2) si pe primul volumul scrie ca “Cei care au vazut filmul vor avea parte de cateva surprise socante.” The Globe and Mail ... oh boy! oh boy! ... sper totusi sa nu fiu dezamagita dupa ce le citesc :P
Dupa ce termin cu ele o sa raspund la leapsa cu carti a lu' Camy :D

La terminarea “cumparaturilor” ne-am petrecut ceva vreme la o masa in mall, la aceeasi cafenea la care am fost prima data (pe vremea cand inca cochetam cu ideea de a fii impreuna) si am comandat ca atunci inghetata :) A fost chiar placut sa stam acolo, sa povestim, sa ne amintim de momentele inceput si sa observam oamenii ce tot treceau pe acolo…

Acum va las ca mai am un proiect de licenta de facut si sper ca si voi ati avut o zi la fel de minunata ca a mea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...