miercuri, 24 martie 2010

Post plictisit



Ce fac?
Imi pun imagine nou pe comp si instalez produse de la Microsoft.

Why?
Ca sa imi pot instala apoi aplicatia pe care o am de testat.

Cum am ajuns sa imi schimb imaginea?
Well ... unul dintre produsele de la Microsoft a crash-uit => un mic plugin facut de noi pentru acel produs a fost "distrus" => era chiar modulul pe care lucram => NEW.

Acum astept ... si m-am saturat de Facebook (games & stuff), m-am saturat de citit chestii pentru licenta/ scoala ... m-am saturat si de filmuletele funny pe care le exchange-uim intre noi ... asa ca-mi vars oful pe blog, eventual mai citesc blogurile altora ...
Sa aveti o dupa-amiaza mai frumoasa ca a mea!

P.S.: Nu sunt singura -> aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...