sâmbătă, 13 martie 2010

Timp liber?

Dupa cateva saptamani epuizante in sfarsit am si eu parte de o miiica "vacanta". Saptamana viitoare nu mai am nici un examen doar chestii minore asa ca in weekend-ul asta pot sa ma relaxez ... adica in ce a mai ramas din weekend-ul asta, caci azi mi-am incarcat bateriile cu un somn buuun in timp ce dragul meu barbat se juca on-line cu niste colegi de lucru. Ce bine a fost!



Azi dimineata am reusit, in sfarsit, sa ma intalnesc cu Mariana (la examen :)) ) si sa o scap de o felicitare pe care am cumparat-o pentru mama. Nu e frumoasa?
Cred ca v-am mai spus de Mariana ca facea felicitari pentru a strange bani pentru la vara. Oricum, felicitarea mie mi se pare foarte draguta si sunt sigura ca si mamei ii va placea!



In rest, saptamana trecuta micul meu "colt verde" a mai crescut cu o floare asa ca azi a trebuit sa-i cumpar si ghiveci.
"Micul colt verde" e mic la propriu. Totul a inceput cu o floare foarte frumoasa primita la cununie, care apoi a primit "un fratior", un puiet de brad in decembrie, dar care a crescut si ghiveciul nu i-a mai fost de ajuns asa ca l-am dus la ai mei pentru a ajunge in curte la tara (mai sunt cativa brazi care sa-i tina de urat).
Si acum, o lalea.
Problema e ca nici nu pot exagera cu numarul si tipul plantelor din coltul verde atat din cauza spatiului restrans, cat si datorita alergiei pe care o are al meu iubit la polen, praf, pene, .... => coltisorul meu e "just right".

Va las ca sa ma pot bucura in continuare de weekend-ul meu liber.
Sa aveti parte de un weekend la fel de liber!
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...