joi, 15 aprilie 2010

Ultimul proiect pentru CTI



Astazi am predat ultimul proiect din istoria anilor mei de studenta ... inca putin si termin!!! Abia astept, sa nu mai am 2 griji pe cap ci doar una pentru 8 ore/zi.



Asta era poza pe care o pregatisem cu ocazia Sfintelor Sarbatori de Pasti insa nu am mai apucat sa va fac urarile de rigoare :(.
am fost extrem de ocupata cu goana dupa cadouri pentru ca am avut o vacanta impartita: 3 zile cu socrii si inca 3 zile cu parintii si bunicii.
A fost atat de frumos si am avut parte de mult soare in duminica pastelui.
Cu parintii si bunicii am pentrecut la Buzau si am apucat sa ne intalnim si cu matusica mea draga :)
Ce pacat ca a durat doar o saptamana ... dar nici o problema imediat vine 30 mai si plecam din nou in vacanta, mai exact mergem la Rimini in Italia sa petrecem 4 zile pe plajele insorite :)
Intre-timp ne laudam cu un anisor de iubire si de locuit impreuna:) Happy anniversary to us!
Dar e tarziu asa ca va pup si va urez noapte buna!
eu astept sa se termine "the mentalist" si ma culc si eu ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...