duminică, 13 iunie 2010

hot summer sunday

A venit canicula si o data cu ea a inceput si suferinta noastra ... stam la ultimul etaj si avem toata ziua geamul in soare asa ca e pur si simplu sauna in casa, desi un biet ventilator se chinuie de zor sa mai aeriseasca camera ... e pur si simplu coplesit :(


Insa cel mai mult am suferit din cauza caldurii vineri intrucat am avut cursul festiv si pe langa hainele noastre am fost "infofoliti" si cu roba ... m-am copt in suc propriu, la propriu! Am stat mai mult de 3 ore echipati, timp in care am mai si plantat un copac in curtea facultatii. Groaznic!
Bine ca evenimentul a fost foarte frumos si cand ne vom uita peste poze nu ne vom mai aminti de caldura teribila ci doar de cat de frumos a fost!



Intre-timp ca sa ma mai racoresc ma uit peste pozele de la Rimini. Poza de mai sus a fost facuta pe plaja, chiar langa termele din Rimini (aproape de locul in care am stat) inainte de furtuna. Daca vreti vreodata sa mergeti si nu sunteti prea mofturosi va recomand cu caldura sa stati la Camping Maximum la una din casutele lor. Au mai multe tipuri de casute iar noi am ales un Bungalow pentru 4 persoane. E frumos pentru ca au baie proprie (foarte mare) si bucatarie cu aragaz si cam tot ce ai avea nevoie (in afara de farfurii. tacamuri si pahare, dar exista de unica folosinta).
Un lucru trebuie insa mentionat desi pe site zice ca nu includ lenjerie de fapt aveti cearsaf si perne insa nu va asigura paturi/plapumi si fata pentru ele. Se poate inchiria insa ideea lor de patura este diferita de ideea noastra asa ca luati-va o pijamaluta mai groasa daca sunteti frigurosi.
In rest loc linistit, bine pazit cu oameni minunati si sa nu uitam este la 2 pasi de plaja fara taxa ;)
Am uitat sa spun ca se afla la statia 33 a autobusului nr 11 pe care il puteti lua din fata garii si daca vreti sa va faceti cumparaturile va recomand sa va dati jos la statia 13 pentru ca in apropiere gasiti un supermarket Billa. Drumul pana la camping, cu oprirea pentru cumparaturi cu tot, se poate rezolva cu un singur bilet care este valabil pentru 90 de minute din momentul in care a fost "compostat" (mai bine zis stampilat).
Pentru harta si locuri turistice va recomand sa intrati la Info Point care se afla in partea stanga a garii. Tot in stanga garii (putin mai in spate) mai gasiti un supermarket Coop de unde va puteti de asemenea aproviziona.
In rest va mai trebuie vreme frumoasa si gata!
Va las pentru ca eu mai am o licenta de finalizat pentru a ma putea bucura intru-totul de vara asceasta!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...