duminică, 22 august 2010

Long time no ... blog ... and it's autumn

Nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul ... parca ieri inca imi cautam rochia de mireasa si acum sunt la mai putin de o luna pana in ziua cea mare :)
Intrand pe blog mi-am dat seama cat de mult a trecut de cand nu am scris cateva cuvinte pe blog ... intre timp mi-am luat si rochita, am achizitionat si din accesorii ... nu pe toate, dar pe aproape ... si am si pus la punct penultimele detalii legate de nunta :D



La noi (in Timisoara) deja se simte mirosul de toamna ... noptile si diminetile nu mai sunt cufundate in caldura aceea sufocanta care te determina sa astepti cu nerabdare mersul la lucru deoarece acolo te puteai bucura de racoare ... inca putin si se va raci si mai mult noaptea iar plapuma cea groasa pe care acum o folosesti ca saltea pentru a dormi pe jos, unde este mai racoare, va sta iarasi deasupra si te va proteja de frigul din camera.
Dar cel mai bine te va incalzi iubitul tau care te tine strans in brate ca nu cumva sa vina bau-bau noaptea si sa te fure din pat, de langa el!

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...