sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Feng Shui-ing

De cateva zile incoace m-am apucat de restabilit energiile din garsoniera ... pentru a avea un camin cat mai primitor. Si cum a mea perisoara este pasionata de Feng Shui, am avut un indrumator bun! Am primit de la ea ceva sfaturi buna de retinut pentru viitoarea casuta :) pentru moment am pus in aplicare un singur sfat ... dat fiind faptul ca avem televizorul in dormitor (nu ca am avea de ales, ca doar e garsoniera:P) acest lucru trebuie "indreptat" prin asezarea unei perechi de rate mandarine legate intre ele cu o panglica rosie fie pe una din noptiere, fie pe raftul de deasupra capului.
Mai jos e o poza cu ratustele mele care sunt adorabile :)



Nenea de la magazinul Feng Shui spunea ca televizorul ar trebui sa aibe in preajma un clopotel sau un cristal pentru a-i "sterge" energia negativa. Poate pe viitor voi achizitiona o pietricica sau un clopotel.

Harta de mai jos este harta bagua care iti explica cum sa-ti divizezi camera sau locuinta in zonele ce reprezinta partile vietii. Interpretand-o mi-am dat seama ca aveam unele mici greseli pe care le-am indreptat numaidecat pentru a nu influenta negativ "colturile".



Primul obiect Feng Shui din casa a fost Brosca Banilor pe care am primit-o de la nasii nostri. Am cam neglijat-o ce-i drept, desi am pus-o in coltul in care trebuie ... dar acum promit sa fiu mai atenta cu ea ... cine stie :P
Asa ca ... we wait!

Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...