marți, 9 noiembrie 2010

Kinder & Danonino

Trebuie sa fac un update la colectia Shrek ... am facut rost de magarus in schimbul dragonului. Mu! ha! ha! ha! ha! ha! inca 2 figurine si am toata colectia.



Dintre Strumfi imi lipsesc 3 .. dar pentru doritori am 3 dubluri: Papa Strumf, Bucatarul si Brainy.



Cel mai slab stau la capitolul Ice Age 3 ... am doar 3 figurine din cele 10 ...



Colectia Kinder Active cu figurine gumate este si ea aproape completa, mai lipsesc 3 figurine ... pe ala rosu il am si dublura :D




Chiar daca jucariile de la Danonino nu fac parte din gama Kinder mai jos va prezint si mica colectie de la Danonino. La astea am avut noroc si nu am inca nici o dublura.



Have fun collecting!

5 comentarii:

  1. Nu aveţi cumva dubluri din figurinele din filmul Shrek (pe băiatul meu îl interesează în special măgăruşul şi Turti)?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,
    Scuze pentru intarzierea raspunsului .. de la Shrek o am doar pe Fiona si pe Shrek cel salbatic ... daca va sunt de ajutor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai aveti in plus un Papa Strumf ?
    as fi interesat sa-l cumpar eu, deoarece imi lipseste :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Ninu,
    Dupa lungi cautari am gasit ultimul strumf pe care il am dublura siiiii esti norocos :) Fix pe Papa Strumf il am :D
    Lasa o adresa de mail si povestim.

    RăspundețiȘtergere
  5. bloguluninu@gmail.com
    Ce fericire pe mine :))))
    Multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...