marți, 9 noiembrie 2010

Kinder Frenezia ...



De ceva vreme am reinceput sa colectionez jucariile de la Kinder ... mai exact de cand au reaparut minunatele oua de ciocolata de la Kinder.
Am tot strans jucarele ba strumfi, ba catelusi ... dar nu am reusit sa prind toata colectia la niciunele ... in schimb tot prind dubluri ... asa ca m-am gandit sa ma apuc sa fac schimb cu alti iubitori de Kinder de jucarele pentru a-mi putea completa colectia si eventual a ajuta si pe altii sa-si completeze colectiile :)
Cautand pe net dupa poza cu toate figurinele de la Shrek4 am gasit mai multe bloguri ale unor impatimiti de jucarele kinder care aveau cam toate colectiile.
O sa ma apuc sa-mi inventariez jucarele ... pe moment stiu doar pentru colectia Shrek4 ce am si ce am de schimb :D


(schimb valabil doar pentru timisoreni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...