marți, 7 decembrie 2010

Dezamagire ...

Dupa ce ieri m-am documentat despre parabeni azi am avut curiozitatea sa vad cate dintre cosmeticele mele contin acest ingredient.
Spre marea mea mirare cea mai mare parte a produselor pe care le folosesc contin parabeni, inclusiv crema de fata ... si sunt atat de incantata de ea.
Avand tenul mixt am nevoie de o crema usoara, ce sa se absoarba usor in piele fara sa o faca unsuroasa.
O vreme indelungata am folosit crema de la Garnier cu brusture insa am decis sa o schimb intrucat pe timp de vara eram plina de brobonele de transpiratie pe fata ... asa am ajuns sa incerc L'oreal Triple Active Day (pentru ten mixt sau gras).
Mi se pare perfecta pentru tipul meu de ten in orice anotimp. O aplic dimineata si seara pentru ca imi este lene sa imi tot cumpar si o crema de noapte ... si este grozava. Intra foarte usor in piele si nu lasa pielea lucioasa sau unsuroasa. Nici pe timp de vara nu am avut probleme cu ea, nu mi-a transpirat tenul excesiv asa cum pateam folosind alte creme.
Personal o recomand cu caldura, daca trecem cu vederea peste ingredientul "minune" si in mod cert o voi mai cumpara pentru ca este crema potrivita mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...