luni, 14 noiembrie 2011

Comanda ELF



De o saptamana mi-au venit bunatatile de la ELF si nu am apucat sa ma laud cu ele ;))
Sunt extrem de incantata de ele, mai ales de pensula kabuki, care ma asteptam sa fie mai mare, ce-i drept, dar e atat de pufoasa!!! Pana acum aveam o pensula pentru pudra de la Oriflame, dar de cand am primit-o pe cea de la ELF simt ca cea veche e prea aspra... fata mea a devenit sensibila la atingerile pensulei Oriflame.
Imi place tare mult si bronzerul, se potriveste de minune cu tenul meu ... am vrut sa va arat cum arata culorile pe mana dar sunt sidefate si nu prea ies bine in poze (dar am sa mai incerc). Imi place ca nu e foarte prafuit si se aranjeaza usor pe fata(am folosit un amestec de toate culorile ca sa nu fie foarte inchis). Culorile se mai pot folosi si individual, pe post de fard de ochi.
Acestea sunt primele produse de la Elf si sunt extrem de incantat si de promptitudinea oamenilor si de calitatea produselor.
Cu siguranta voi mai comanda produse de la ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...