marți, 15 noiembrie 2011

Tratamente antimatreata



Din copilarie am mari probleme cu matreata si inca nu mi-am gasit aliatul "pe viata" impotriva acestei "maladii" chinuitoare.
Am folosit tot felul de tratamente ... si cand aveam impresia ca acesta va fi samponul minune, matreata reaparea la fel de mandra ca de obicei.
In acesti ani am avut cateva sampoane care mi-au priit, pentru o perioada mai indelungata: Nizoral sampon, Ducray Selegel si, surprinzator, samponul antimatreata de la Yves Rocher.



Sampoanele Nizoral si Ducray sunt de-a dreptul tratamente antimatreata, destul de costisitoare pentru o persoana cu parul lung si des, dar care isi merita banii. Le-am folosit pentru o buna perioada de timp pe fiecare si dupa ce mi se obisnui scalpul cu tratamentul pe care il folosesc acum, sigur voi reveni la ele (alternativ, normal, ca altfel nu se poate).



Samponul antimatreata de la Yves Rocher este un sampon ieftin si bunicel. L-am folosit pentru aproape un an pana mi s-a obisnuit scalpul cu el. Ma amuza ca de fiecare data cand il clateam lasa o culoare maronie in apa desi el nu are o culoare foarte puternica.
Sa nu ma intrebati cum imi era parul dupa ce ma spalam cu aceste sampoane intrucat eu folosesc masca cu placenta de la Kallos pe post de balsam si am parul intotdeauna moale si usor de pieptanat.



In weekend am trecut la noul tratament de par: Bioderma Node K. Si acesta este un sampon costisitor dar sunt multumita ca am vazut o imbunatatire extraordinara inca de la prima spalare. O sa urmez intru-totul instructiunile si dupa perioada de tratament am sa va spun parerea mea despre el.

Voi aveti probleme cu matreata? Ce tratamente folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...