vineri, 30 decembrie 2011

Comanda Fares

Buna dragii mei :)
Astazi am avut parte de o surpriza placuta, mi-am primit comanda de la Fares pe care ma asteptam sa o primesc la anu'. Aurora e vinovata de aceasta comanda intrucat la ea am citit despre 2 dintre ceaiurile cumparate (aici).



Miercuri noaptea am intrat pe site-ul celor de la Fares si m-am uitat pe catalogul lor de produse. Au foooarte multe ceaiuri, tincturi, uleiuri, capsule, chiar si prafuri de plante...
Mi-as fi cumparat atatea ceaiuri ...dar m-am limitat la cel cu ciocolata si menta si 1001 de nopti cu petale de trandafir. Amandoua sunt delicioase .. nu m-am putut abtine asa ca le-am incercat :D.
Am mai luat un ceai de Afine numa' bun la micul dejun, un ceai pentru tensiune (iubi are probleme cu ea ...) si unul pentru picioare usoare (dupa 8-10 ore de stat pe scaun la lucru va fi numa' bun ...).
Imi place ca taxa de transport este inclusa in pretul produselor (pretul mi se pare acelasi cu cel afisat la plafar sau alte magazine). De asemenea am primit impreuna cu comanda si un catalog al produselor pt 2012 si am vazut ca vor mai scoate ceva produse "complex din plante medicinale" care sunt pt tratarea diverselor probleme ... din cate vad sunt ceva gen colon help sau alte produse cu fibre care se folosesc pentru curatirea colonului, organismului, pentru slabit ... sper ca ati inteles ceva din ce am incercat sa explic ...
O sa vreau sa le incerc de indata ce apar si in magazinul online.
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...