sâmbătă, 3 decembrie 2011

NOTD - Flormar Graffiti Nails

Azi am descoperit blogul lui Anais care este o impatimata a ojelor si printre frumoasele culori am vazut si oja OPI Black Shatter care lasa un pattern crapat pe unghie dupa ce se usuca.
M-am indragostit instant de ea si cum aveam azi drum la film la mall am zis ca dau o fuga pana la salonul care stiam eu ca are produse OPI. Nu am mai folosit pana acum oje de la ei dar toate au un inceput, nu?

M-am dus frumusel la salonul cu pricina, am ramas uimita de pretul ojei (55 RON - ma asteptam sa fie putin mai ieftina, ce-i drept), m-am resemnat ca e o oja superba si o vreau dar nu aveau culoarea neagra si alta culoare parca nu merge combinata cu orice altceva asa ca am plecat dezamagita dar cu gandul ca voi reveni saptamana viitoare cand vor mai primi marfa.

Mi-a picat in drum si standul celor de la Flormar asa ca am zis ca nu stica sa intreb daca nu au si ei ceva asemanator ... nu ma asteptam sa aibe ... dau au avut si sincer la un pret fooooarte decent - 14 RON.
Va dati seama ce fericita am fost.
Asa ca, ajunsa acasa trebuia sa vad cum se prezinta.
Initial aveam unghiile colorate cu o oja CoverGirl culoarea Preppy Pink. Scuzati cuticulele dar ...



Asa arata unghiile dupa un strat Flormar Graffiti Nails G12 si un strat de oja transparenta. Era necesara oja transparenta pentru ca oja flormar este mata si nu imi placea asa.



Unghia degetului aratator are un strat dublu de oja de aceea nu a iesit ata de bine dar imi place ca dintr-un singur start iese modelul foarte frumos si se si usuca repede. Daca si restul ojelor sunt asa voi deveni un fan al ojelor Flormar.
Oricum pe maine am planuri de pictat unghii ca mi-am mai luat o oja de la ei. Asta este doar asa de proba graffiti-ului.
Voua cum vi se pare?
Pupici!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...