miercuri, 28 decembrie 2011

Obsedata de unghii ...

Sarbatori fericite, dragii mei!



Imi pare rau ca nu am mai scris nimic de ceva vreme dar nu m-au tinut nervii sa fac fata netului care nu prea merge de o luna incoace (stick de la rom-rom-te-le-com)... De maine sper sa avem si noi net ca oamenii, nu sa ma plimb cu laptopul prin casa pentru a prinde o unda ...

Oricum, de cand tot citesc pe cateva dintre voi am devenit innebunita de chestii pt unghii (oje colorate, crapacioase, sclipici, decoratiuni, stampile, tratamente ...), eu care pana acum o luna si ceva mai aveam 2-3 oje pe care le foloseam din an in paste, preferand sa folosesc doar intaritorul ca sa nu mi se rupa unghiile asa de usor...



Azi am plecat la shopping dupa o rochita neagra si pantofi pentru seara de revelion (am un plic fucsia de la H&M pe care vreau sa-l folosesc). Cum am trecut pe langa multe standuri de cosmetice m-am tot uitat si de o oja care sa se asorteze cu plicul ... asa ca mi-am luat oja crapacioasa de mai jos. Are aceeasi culoare cu plicul. Si a fost foooarte ieftina ... 4 ron.
Nu aveau nici un sample ca sa vad cum crapa dar la pretul asta nici nu m-a interesat ... Nu mi-a iesit prea bine in poze ... dar mie-mi place cum crapa ... seamana cu cea de la flormar.



Mi-am mai luat 2 sticlute cu sclipici si un intaritor de unghii Dr. Nail. E prima data cand il folosesc dar mi se pare ok ca se intareste unghia, sunt curioasa cat o sa tina pe unghie.



Saptamana trecuta mi-am achizitionat o stampiluta si o oja alba sidefata de la Farmasi. Oja nu mi s-a parut cea mai reusita pentru ca se usuca greu si mi-au trebuit 2 straturi sanatoase ca sa arate bine culoarea. In schimb de stampiluta sunt foarte incantata ... nu am eu indemanarea necesara dar primele 2 stampile au iesit ok asa ca nu ma dau batuta :D



Pupici!

2 comentarii:

  1. intalneste-te cu sora mea draga si imprumuta setul de stampile de la Liana, avem cam 50 de modele si 3 oje speciale...
    Di.

    p.s La multi ani si un 2012 superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si tie Dy! Bafta multa in sesiune :*
    Merci de info :) o sa ma vad cu Fly sa imprumut stampilutele :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...