marți, 31 ianuarie 2012

Avon Ultra Color Rich - Carnation Cream

Buna dragilor, Ce mai faceti? Eu m-am gandit sa va fac un mic swatch la rujul Avon Ultra Color Rich nuanta Carnation Cream. Mi-am luat mostra ca sa fiu sigura ca imi place culoarea (nu prea se potriveste cu ce era in catalog dar imi place).
Ce spun ei :
* culoarea se elibereaza in timp datorita pigmentilor microincapsulati * hidrateaza si inmoaie buzele datorita vitaminei E si al uleiului de jojoba * culori vii si bogate
Parerea mea:
* este foarte cremos si hidratant (nu am mai avut nevoie de balsam de buze) * mi se pare destul de rezistent * desi nu este sidefat are o textura lucioasa * are un pigment puternic care ramane pe buze dupa ce rujul se absoarbe in piele
Asa arata pe mana mea fara blit
iar asta e varianta cu blit (mie mi se pate ca asta este mai aproape de adevar)
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...