luni, 30 ianuarie 2012

LOTD - Blue Lagoon

Buna dragilor, De dimineata, in graba pregatirilor pentru lucru, m-am gandit sa imi folosesc Sleek-ul, ca doar nu l-am luat degeaba .. nu prea am obiceiul sa ma machiez inainte de a merge la lucru pentru ca mereu sunt pe fuga ... asta vara obisnuiam sa ma machiez in masina in drum spre lucru dar pe frigul asta nu prea imi vine sa ma chinui cu rimelul in masina, iar sa mai rup 20-30 de minute din somnul meu nici gand (abia ma trezesc dimineata)... Dar in dimineata aceasta am avut chef sa ma machiez .. sa am scuzati ca sunt pozele putin neclare dar hubbi deja ma astepta in masina ...
Am folosit 3 culori de pe paleta Sleek Acid iar ca mascara Maybelline Colossal Volum Express. Pentru ten am folosit fond de ten si pudra compacta de la Farmasi si pudra bronzanta de la Elf pentru a-mi ilumina anumite parti ale tenului.
Desi albastrul este sidefat mie mi se pare ok pentru lucru, oricum va fi estompata culoarea de ochelari. Va place? Pupici

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...