luni, 30 ianuarie 2012

NOTD - Farmasi & Flormar

Buna dragilor, Aseara am avut chef de unghiute albe cu putin albastru si cum nu aveam timp de mari desene iar oja mea albastra nu este destul de pigmentata pentru a o folosi la stampilat m-am gandit sa incerc tehnica buretelului despre care am citit aici.
Prima data am aplicat 2 straturi de oja alba Farmasi iar dupa ce s-a uscat am aplicat putina oja Flormar pe o bucatica de burete de vase (l-am macelarit, mu ha ha) si l-am tamponat pe o parte a unghiei.
Si ca invatatura, nu iesi sa te joci cu cainele la nici jumatate de ora dupa pictatul unghiilor caci se pot accidenta (a se studia mai atent unghiile mele ... am urme de colti :)) ). P.S.: Pe viu arata mult mai bine mai ales ca partea albastra are model (modelul buretelui ;)) ). Va recomand tehnica aceasta deoarece este foarte la indemana si simpla dar ai un rezultat misto! Pupici

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...