duminică, 22 aprilie 2012

Intre-timp ...

Buna dragelor,

Ce mai faceti? Sper ca ati avut parte de niste sarbatori splendide :)
Ale mele nu au fost splendide dar au fost relaxante ... cu o saptamana de concediu dupa Pasti ... mmm ce bine a fost.

Dar trebuie sa imi reiau in serios rolul de blogger, right? Asa ca m-am gandit sa va arat pe ce minunatie am pus manutele cat timp am lipsit .... tanaaaaa



Asa-i ca este perfecta? Trebuie sa ma limitez si sa nu imi mai cumpar multe chestii dar e perfecta :D Gata cu cosuletele cu farduri sau cu portfardurile ticsite...
Am confiscat cutiuta de la mama care tinea in ea gablonturi ... sa nu ma intrebati de unde o are mama ca nici ea nu mai stie, o fi primit-o de pe la cineva.

Ma bucur ca m-am intors si ne mai vedem ;)

P.S. Am mai adaugat o pagina de blog sale :)

Va pup!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...