joi, 3 mai 2012

Deo natural ... partea a II-a (Deostick Femme Chic cu salvie si glicerina)

Buna dragilor,

Cum v-ati petrecut mini vacanta de 1 Mai? Eu am stat acasa, desi toti cunoscutii mei au plecat prin alte tari ... aveam niste treburi de rezolvat :D
Si cum pe 30 Aprilie magazinele erau toate deschise am dat o fuga si pe la magazine dar sa stiti ca nu am cumparat mare lucru.

Printre cumparaturi am gasit la un plafar un deodorant stick care promitea sa fie fara aluminiu, conservanti de tot felul, alcool etilic si coloranti asa ca m-am gandit ca as mai putea incerca o data un deodorant fara aluminiu (dupa ce roll-ul de la The Body Shop nu m-a impresionat).

Mi-am cumparat Deostick Femme Chic cu salvie si glicerina si l-am folosit de luni incoace. In aceste zile am reusit sa-mi formez si o parere, zic eu, despre acest produs si va pot spune sincer ca imi place. Nu are un miros foarte puternic, miroase mai "verde", dar dupa o zi intreaga de stat la soare nu ma pot plange ca miros urat :D Chiar isi face efectul, desi trebuie sa recunosc ca am fost foarte sceptica ... la lucru, de fiecare data cand mergeam la baie imi miroseam hainele ca nu cumva sa nu isi mai faca efectul ... in prima zi chiar l-am luat cu mine in geanta in caz de nevoie ... dar a fost ok :).


De intins se intinde usor, intra repede in piele si nu irita. Imi place ca e transparent si nici nu pateaza hainele.

Dar sa ne uitam si pe lista cu ingrediente:
Propylene glycol, Sodium stearate, Aqua, Salvia officinalis (Sage) extract, Glycerin, Cetyl stearyl alcohol, Sodium chloride, Parfum, Panthenol, Tetrasodium EDTA, Hexyl cinnamaldehyde, Lilial, Linalool, Limonene

Daca ne luam dupa lista Ioanei cu ingredientele daunatoare din cosmetice observam ca trei ingrediente nu sunt tocmai pe placul nostru: Propylene glycol "provoaca iritatii cutanate, inflamatii si afectiuni dermatologice", Tetrasodium EDTA "provoaca tulburari hormonale, cancer renal, cancer hepatic, afectiuni dermatologice, renale si intestinale" si Parfum "provoaca alergii, sunt cancerigene si afecteaza sistemul nervos, potrivit informatiilor oferite de Cosmetic Data Base".

Desi daca ne uitam in dictionarul de ingrediente cosmetice aceste ingrediente apar ca fiind in regula.

Personal voi mai cumpara produsul pentru ca pana acum si-a facut treaba cum trebuie si totusi tind sa cred ca ingredientele deodorantului pe care il foloseam inainte erau mai nocive decat sunt ingredientele acestui deodorant.

Voi l-ati incerca?

Va pup!

2 comentarii:

  1. Pare foarte interesant, o sa il caut si eu. Pot sa te intreb in ce categorie de pret se incadreaza?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am luat cu 14 RON, la ei pe site e 9.10 RON dar FARA TVA si am mai gasit aici http://www.albert-bio.com/deodorante/1685-deostick-femme-chic-cu-salvie-si-glicerina.html cu 13 RON :)
    Nu este foarte scump ... comparativ cu cel de la The Body Shop care costa 30 RON acesta este chiar ieftin :P
    Sper sa-ti placa :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...