miercuri, 30 mai 2012

Unt/ulei cocos

Buna dragilor,

Azi va voi vorbi despre uleiul de cocos. Ati folosit vreodata?
Eu tocmai mi-am cumparat de pe breslo 500 g de ulei de cocos dupa ce am folosit in prealabil ceva fiole cu ulei de cocos (si lapte de orez) de la Oriflame.
Mi-am cumparat ulei virgin nedezodorizat, adica un ulei ce miroase a cele mai delicioase dulciuri...


Nu stiu daca voi stiti dar uleiul de cocos are nenumarate proprietati:
hidratează şi înmoaie pielea
emolient
hrănitor şi protector al pielii
calmant
favorizează vindecarea pielii afectate de răni uşoare
odorizant plăcut
nutritiv capilar

si este recomandat pentru:
catifelarea şi hidratarea pielii de orice tip
tenul deshidratat
îngrijirea pielii iritate
îngrijirea pielii lipsite de elasticitate
buze uscate şi crăpate
mâncărimi, piele deranjată
hrănirea părului, îngrijirea scalpului
condiţionarea părului buclat, rebel
prepararea uleiurilor de bronzaj sau reparatoare după expunerea la soare

sursa

Eu am inceput sa-l folosesc ca:
- balsam de par - m-am convins ca merita sa trec de la masca de par Kallos cu placenta la uleiul acesta pentru ca-mi lasa parul mai natural, nu-l face asa moale precum masca de la Kallos dar parul se descurca usor si are un luciu frumos;
- crema de fata - intra foarte usor in piele si nu lasa fata foarte lucioasa (excesul se poate indeparta cu un servetel);
- crema de maini - vezi mai sus :P siiii imi place ca miroase demential;
si pe viitor il voi folosi, cred, si ca lotiune de corp pentru ca e mult mai natural decat ce folosesc eu acum :D

Voi ati folosi sau ati folosit ulei de cocos?

Pupici,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...