luni, 2 iulie 2012

Prima comanda iHerb

Salutare,

De mult tot citesc pe la fete despre bunatatile de pe iHerb dar nu am avut pana acum curajul si nevoia neaparata de a comanda ceva de atat de departe, dar acum am avut motivul ideal: asta.

Da, este detergentul de vase care era prezent si in cutia verde din luna iunie. Eu m-am indragostit de el, are un miros bestial, nu imi ususca pielea mainilor si spala foarte bine. Nu puteam sa nu il cumpar.


Poate va intrebati de cel il comand tocmai de pe iHerb, ca doar se gaseste si pe site-uri romanesti. Pai, la noi pretul e cam dublu fata de cel de pe iHerb (unde in jur de 26 Ron la noi si cam 13 Ron pe iHerb).

Pe langa detergentul de vase mi-am mai comandat acest sampon, mult laudat on-line, si acest deodorant natural din piatra de alaun, travel size.

Sper sa nu am probleme cu comanda, am auzit multe povesti cu intamplari neplacute la Posta Romana, ca in rest sunt sigura ca voi fi multumita de produse.

Daca nu ati mai comandat pana acum de pe site puteti folosi codul ECU596 la checkout si veti beneficia de un discount de 5$.

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...