duminică, 1 iulie 2012

Ulei de galbenele SOLARIS PLANT

Buna dragilor,

Ce mai faceti?
Eu ma bucur de zilele lungi de vara si de vremea frumoasa pentru a sta mai mult pe afara, la aer... de aceea nu mai sunt atat de activa pe blog.

De curand am inceput sa citesc blogul Ioanei Ginghina si dupa ce am vazut asta la ea pe blog mi-am amintit si eu de unduentele bunicii cu galbenele. Inca mai face unguentele miraculoase pe care le foloseste cam la orice.


Asa ca m-am decis si eu sa-mi iau aces miraculos ulei. La magazinul naturist am gasit ulei de la Solaris Plant si am dat pe el in jur de 5 RON.

Ce zice prospectul:
INDICATII:
Intern: ulcer gastroduodenal colita faringo-amigdalita laringita acuta traheobronsita Extern: afectiuni bucale (stomatita, gingivita, aftoza bucala, candidoza) rani, sangerari, plagi infectate, diferite eczeme, acnee, degeraturi

ACTIUNE:
antiinflamator cicatrizant intern si extern stimulator al circulatiei sanguine bacteriostatic antiseptic imunostimulator reepitalizant emolient

COMPOZITIE :
Ulei de galbenele (Calendula Officinalis)
Produs 100% natural.


Eu pentru inceput l-am folosit ca si ulei calmant dupa epilat si sunt foarte multumita pentru ca si-a facut efectul.
Zilele viitoare o sa-l folosesc si pe catelusa mea care are "coatele" zdrentaroase de la cum sta pe afara si cred ca o dor pe biata fata.
Si poate reusesc sa il conving pe hubby sa il foloseasca, va putea fi un bun aftershave.

Voi ce uleiuri-minune folositi?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...