luni, 1 octombrie 2012

NOTD: Zoya vs Orifame

Hello,
Ce mai faceti? Nu v-am mai scris de muuuult...

M-am decis sa va arat astazi 2 oje: una de la Zoya si una de la Oriflame.


De curand, impreuna cu cateva colege de la lucru am comandat o groaza de oje Zoya. Eu mi-am ales nuanta Petra. Mi se pare perfecta pentru toamna.
Producatorul promite ca oja este fara toluen, phthalati si formaldehina. Cum am cumparat mai multe oje am ajuns platim 30RON pe sticluta, dar pe site-uri straine se gaseste si sub 8$ (pretul de pe site-ul oficial dar care nu livreaza in afara USA din pacate).
Oja mie mi se pare una calitativa, aplicata in doua straturi, cu base coat si top coat am reusit sa imi mentin manichiura intreaga timp de o saptamana.


Dupa ce am cumparat oja Zoya am pus ochii pe o oja Oriflame, nuanta Taupe. Din catalog mie mi-a lasat impresia ca este o oja cu sclipici, dar nu ma supar ca nu este. Chiar imi lace culoarea mult de tot si este aproape identica cu nuanta Jana de la Zoya. Printre ingredientele ojei de la Orilame nu am gait cele 3 ingrediente lipsa de la Zoya asa ca s-ar parea ca nu este nici aceasta atat de nociva.
Oja era la promotie asa ca m-a costat 8.99RON. Mai am si alte oje de la Orifame si mi se par destul de rezitente.


Ambele oje se aplica usor, sunt bine pigmentate si se usuca relativ repede. Eu am trisat de asta data cu picaturile pentru uscare rapida de la Oriflame.

Acum vom vedea care cedeaza prima :)

Va pup!

Un comentariu:

  1. Fetelor, va invit pe pgina mea sa participati la concurs si sa castigati o oja ZOYA!
    Puteti participa aici : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=438038952961257&set=a.380020798763073.81572.378001798964973&type=1&theater
    Mult succes! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...