miercuri, 14 noiembrie 2012

Prima comanda DacicCool

Hello,
Nu stiu daca ati auzit sau nu de magazinul Dacic Cool, dar eu personal am doar cuvinte de lauda pentru acest magazin.


Este vorba de un magazin on-line de produse naturiste de la producatori autohtoni care mie imi place din mai multe motive:
- preturile sunt foarte bune, chiar mai mici ca in majoritatea plafarelor
- au constant promotii asa ca pe langa ce vrei sa iti comanzi intotdeauna mai primesti cel putin un produs
- sunt foarte prompti (coletul a ajuns la posta in a 3-a zi dupa ce am dat comanda)

Eu am comandat in numele sotului pentru ca am prins promotie de ziua lui de nume cu dublarea comenzii. Am observat ca la fiecare sfant cei ce-i poarta numele au parte de dublarea comenzii (in limita a 200 ron) ceea ce mi se pare extraordinar.

Eu mi-am comandat:
- crema de maini Alexandra de la Hofigal(nu cred ca mai e pe stoc ca nu am mai gasit-o pe site)
- gel anticelulitic Supliform de la Hofigal
- gemoderivat de mladite de zmeur de la Hofigal
- gemoderivat de muguri de coacaz negru de la Hofigal
- gemoderivat de muguri de mesteacan pufos de la Hofigal

pe langa dublarea comenzii am primit cadou un gel pentru ochi de la Hofigal care pare promitator si o cutie de FlavoVitC.

Pe viitor as mai vrea sa incerc tot de la Hofigal balsamul de par si deodorantul natural. Voi le-ati incercat? Cum vi se par?

Oricum magazinul mi se pare destul de organizat, desi sincer m-am speriat putin ca a disparut crema de maini peste noapte ... poate ar trebui sa semnaleze lipsa de pe stoc a produselor si nu sa le scoata cu totul ca daca vezi o data ca nu este ceea ce iti trebuie tie (desi poate doar nu este pe stoc) nu stiu daca te mai intorci pe site cat de curand...

Un comentariu:

  1. Buna,am comandat si eu de cateva ori de la ei.Sunt seriosi,produsele sunt la promotie si fac si cadouri.Eu mi am luat niste vitamine,balsam si sampon..mai multe.Imi place tot ce e natural si incurajez siteurile de acest gen.Am avut aproape tot din ce ai luat tu,sunt bune,mai ales gelul pt celulita.Kiss

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...