marți, 16 aprilie 2013

Comanda vegis.ro

Buna dragii mei,
Ce mai faceti? Eu ma bucur ca in sfarsit a venit primavara.
Weekend-ul trecut am dat o comanda pe vegis.ro  pentru ca imi doream foarte mult o punguta de xylitol, iar acolo era pretul cel mai bun.

Cum nu ma puteam limita doar la o punguta de xylitol am mai luat si alte bunatati, si anume:

Biscuiti De Ovaz BIO 250g - 14.26lei
Acesti biscuiti nu sunt tocmai dukan pentru ca sunt cu faina integrala si ulei de palmier, dar au fost bunicei. Nu sunt nici sarati, nici dulci, dar sunt totusi mult prea scumpi pentru ce reprezinta.
Pentru cine nu se uita la bani ii recomand.

Natural Crema Anticelulitica 200ml - 14.72lei
Crema miroase frumos si intra bine in piele, nu are efecte termice asa ca va trebui sa revin cu un review dupa ce o voi folosi pentru o perioada mai lunga.
Dar pretul mi se pare bun pentru ea.

Tarate De Ovaz 1kg - 15.50lei
Cum suntem dukanei de 4 luni taratele de ovaz ne sunt indispensabile, iar in magazine nu am vazut pungi mai mari de 500 g (si alea cu peste 10 ron).
Pretul pentru tarate este unul chiar bun.

Gel Dus Chocolate Dream 250ml - 11.24lei
Acest gel de dus miroase superb, dar nu are un miros intens cum au de obicei produsele cu chimicale.
O sa revim cu un review.

Zahar Din Mesteacan Finlandez 500g - 29.32lei
Acesta a fost de fapt motivul pentru care am dat comanda asta. Pe site am gasit cea mai buna oferta pentru xilitol. Acesta este un zahar din mesteacan si este permis si in dieta dukan. Pe el scrie ca este permis si persoanelor cu diabet.
Pentru ca si eu am tot cautat informatii despre el, voi reveni cu un review amanuntit.

Cam atat pentru azi.
Va pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...